Hey there, Dutch people!

Ja dat is inderdaad de bedoeling. Dus woensdag binnen twee weken, vroege avond, nabij het Damrak in Amsterdam. Iedereen welkom!

Ik zal ook proberen om er te zijn!

Ben erbij, tot dan iedereen!

De Unreal Engine Mixer was weer geweldig. Plus een jaar lang gratis de Engine mogen gebruiken, wat wil ik nog meer.
Bedankt Epic games!!!

Hier is nog een mooi plaatje van hoe druk het wel niet was:

Jah het was echt bizar druk XD
Heb geen stem meer over.

Ik: “Aub hier heb je je gratis jaar ue4”
Tom: “en hier is je gratis drankje”

bizarre opkomst maar heel tof om te zien dat er zoveel interesse was!
Aangezien ik geen recentere foto heb, ik was diegene rechts op de foto.
Ook heel tof om oude bekenden en nieuwe mensen te ontmoeten, veel knuffels voor jullie allen!

B3cm801IMAANj6d.jpg&d=1417204606

Was zeker een geslaagde bijeenkomst!
Wel een beetje hutje mutje met al die mensen en een beperkte tijd natuurlijk.
Ik hoop dat Epic in de toekomst plannen heeft om een dag lang dit te organiseren, met (open) workshops… kennisdeling sessies, lijkt me ook erg tof :slight_smile:

Hee hoi, voor wie een forumpost toch iets te abstract is heb ik een Meetup group opgezet.
Het de bedoeling om ergens tegen het einde van februari een ‘echte’ meetup te organiseren in het oosten van het land.
Sluit je aan als je interesse hebt, wie weet komt er wel iets moois tot stand !

Jammer dan kan ik er niet bij zijn.
Dan ga ik richting GDC.

Vandaag een leuk e-mail bericht binnengekregen,

Als ik het zo lees kunnen we vanaf nu zonder de maandelijkse kosten gebruik maken van de UE4.
Kan alleen maar zeggen dat het erg welkom is, voor mij persoonlijk is het een kwestie van leren en ervaring opdoen,
nu dus met minder stress vanwege de maandelijkse kosten :stuck_out_tongue:

J-W.

Tom Looman en ik zijn volgende week ten name van Epic op de Control Conference in Utrecht! Ik tour daarnaast nog even door Nederland gedurende de week, mocht er iemand bij een indie studio werken of ergens op een relevante studie volgen, en je hebt graag even over de vloer just let me know. Kan misschien altijd nog wel een plekje vinden.

Nederlandddddd :wink: