Hey there, Dutch people!

Ik ben ten name van Epic Games op de Control Conference in Utrecht later deze maand, waar ik een presentatie heb over UE4.

http://controlconference.com/sessions/the-magic-of-unreal-engine-4/

Ik plan daarnaast bij bedrijven en scholen langs te gaan gedurende mijn week in Belgie en Nederland. Als iemand hier studeerd op een school of voor een bedrijf werkt dat interesse zou hebben email me dan graag even en ik kan kijken of ik het ingepland krijg! - sjoerd.dejong@epicgames.com

In Belgie kijken we momenteel naar de mogelijkheid om een meeting te plannen, en zou dat doorgaan zou dat plaatsvinden Vrijdagavond in Antwerpen waarschijnlijk. Ik zal hier een update posten als er een beslissing wordt gemaakt over wel of niet en waar/wanneer.

Voor Nederland staat er momenteel geen informele community meeting gepland, maar mochten mensen van de community hier interesse hebben om ergens een kleine informele meeting op te zetten die week, laat het me dan graag ook even weten! Ik ga langs Amsterdam/Rotterdam/Tilburg/Breda/Utrecht/Amersfoort gaan gedurende die week, dus dat zouden allemaal mogelijke plaatsen zijn waar we een ontmoetting kunnen opzetten!