Hej! Er der nogen som lever i Slagelse, der er i gang med nogle projekter? Ville gerne møde andre developers. Jeg har selv meget travt med min gymnasiale uddannelse.
Jeg kommer da på de kanter, når jeg mødes med resten af vores team. Skal da nok lige PM dig næste gang, hvis det skulle have interesse.
Nu medens vi er ved det… Hvis nogen kommer på , må de endelig sige til, for her trænges helt bestemt til en U4 ‘støttepædagog’ :)…
Det ville være fedt. Jeg kender faktisk ikke nogen andre der arbejder med UE4, eller i det hele taget laver 3D. Så jeg ville ønske at jeg havde folk jeg kunne snakke med!
Ja for ofte er ens problemer er ikke altid liiige at beskrive i tekst i et forum, uden at det bliver en hel ‘bibel’ ;), så helt enig :)…
Til dem der skulle have lyst, så sidder jeg på en Teamspeak, hvor folk er velkommen til at joine.
Vi sidder selv nogle stykker der.
Står I mine signatur
Jet ta’r nok lige et kig derind senere.
Okay, hvad synes I om det nye design? o_o
Jo, deres design er bleven okay, dog har det krævet tilvænning på nogle af mine browsers, men ellers er det okay.
Bortset fra det, så havde jeg overvejet, om man måske skulle prøve at lave en form for Lan-Party for Unreal folket herinde, hvor man kunne mødes og udveksle ideer og mere.
Hvad syntes I?
Hmm, hvad er et “Lan-Party”? Jeg kan godt regne ud at det ikke har noget at gøre med sengetøj. xD
Rofl
Narj, tænkte på, siden vi er nogle stykker her på tråden, som godt ville ses osv, hvorfor så ikke lave en weekend, hvor alle mødes med deres udstyr osv, og så kigger på hinanden projekter, men også komme med diverse inputs/ideer.
I gamle dage, kaldte man det Demo-party, og bliver lavt om til Lan-party senere, men fokus var mere på gaming, og ikke kodening.
Men som sagt, det var kun en ide
Det lyder som en fantastisk ide. Vil meget gerne være med til det. Et slags lille game jam.
Lige netop.
Det lyder da meget sjovt. Jeg er desværre ikke så mobil, så det bliver nok svært for mig at komme. Men hvis I holder noget i Slagelse, så må I meget gerne informer mig, tak.
Ville sige, at hvis det kunne lade sig gøre, så stiller jeg gerne min bil til rådighed, for at kunne bringe folk frem og tilbage.
Men som tingene er lige pt, ved jeg ikke lige, hvornår det skulle være
Hey, tænkte på om folk her på tråden kunne tænke sig at joine Facebook gruppen Unreal Engine Developers Denmark. Facebook Groups
Hvis vi kan få nok ind kan vi blive sat på som officiel dansk Unreal user group, som betyder at vi kan få støtte til at holde f. eks. det gamejam som Miscni skrev. Det ville være ret fedt at få samlet de fleste danske Unreal udviklere i en gruppe.
Jeg er frisk, (Sign me up)
Plus at hvis vi kan få det op og køre med et Gamejam, så ville jeg godt være behjælplig med lidt kørelse
Ved siden af det, kunne det være rart at se, om folk med 2D/3D og så var med måske.
Farid Haqverdiyev fra (Game Deelopment Facebook)
Har udgivet en del assets til diverse game engines.
Det er Free download.
Så hvis nogen er interesseret I, at sparer lidt penge, så tjek hans channel ud på youtube
Har selv været der, for noget af det kunne jeg godt bruge selv.
Hejsa,
Unreal Engine Developers Denmark er nu en officiel Meetup gruppe med støtte fra Epic.
Det kunne være fedt hvis i vil joine og måske invitere andre danske Unreal udviklere i kender. Vores første meetup forventes at blive holdt et tidspunkt i August.
Nice at vide, at lidt arbejde kan gøre en forskel
Skulle du mangle noget, så skal jeg nok gøre mit bedste til at bakke dig op/hjælpe
Hugz Cheers