Danish developers / Danske udviklere :-)

Hurra!! Det lyder godt!

finnes det også norske utviklere her?

Hvor er det dejligt at se, at Epic’s forum er oppe og kører igen.
Dog er jeg noget usikker på, hvad de ville gøre med deres sikkerhed.
For de har ikke opdateret deres forum endnu.

I would suggest, that you try here Norwegian Developers - International - Epic Developer Community Forums

Jeg har lige snakket medRocket Labs Copenhagen, og de har tilbudt et sted til UEDD’s første Meetup. Hvis nogle af jer bor i nærheden af københavn og kunne tænke jer at vise hvad i har gang i, så må i meget gerne kontakte mig. :slight_smile:

Jeg ved godt at der er mange tråde med computer builts, osv., men de er for det meste til steder i USA…jeg ville gerne hører om der var nogen som vidste hvor det ville være godt at købe en computer fra, eller måske kunne guide mig til at bygge min egen, hvis det er nemmere? Jeg har brugt Føniks før, men…det er mange år siden.

Mange tak for hjælpen!

Åh, jeg har ikke et særligt stort budget, da jeg er på SU.

Hejsa Allesammen

Ville lige sige, at Mandag til Fredag 12-17.30 er jeg på GameByte I Køge, og arbejder med projektet fra Vivanox Studios
Der står 3 maskiner til rådighed til UE4, Blender og nogle andre Opensource programmer.

så håber at se nogen af jer på Sjælland der, hvis I skulle få lyst og tid.

http://www.gamebyte.dk/

Hugz Cheers

Hej :slight_smile:

Nu har jeg ikke nærlæst alle trådene, men hvilke danske forums er der? Ikke facebook, men fx Slack eller Linkedin?

Er med på Meetup gruppen: https://www.meetup.com/Unreal-Engine…opers-Denmark/ :slight_smile:

Findes der en Slack gruppe?

Er der nogen af jer der skal til Unreal fest i Berlin?

havde regnet med at vise mit nye spil frem GHOST GAME project by Awesome games interactive — Kickstarter

Slacks nej, Efter UE4 skiftede fra slack til discord, er der sket en del ændringer, og der er et par forskellige Discords derude, som er værd at kigge på.

UE4 Slackers : Discord (Primært for alle UE4 for hele verden), Voice er det bedste sted at være der.

Spilleudvikling.dk : Dansk spiludvikling (Primært for alle danskere, dog er deres primære focus C# )

Unreal Engine Developrs Denmark : Unreal Engine Developers Denmark (Ikke mange på deres discord, men der er da nogen der nogle gange)

OBS OBS Ved siden af det, så har jeg ikke været herinde I noget tid. Så det med Netcafe I Køge, har været lukket I snart 1½ år. Så det er der ikke mere heller.

Hej søren, jeg syntes det er rigtig godt at der en nogen der prøver at samle danske brugere af Unreal. Jeg sidder til daglig i et firma der udvikler 3D displays og vi er lige begyndt at kigge på Unreal som engine til et af vores 3D displays.
Jeg ville så gerne udvikle nogle applikationer til det nye Quest Pro headset fra Meta, men der findes ikke meget der ude der forklare hvordan man sætter det nye headset op til at kunne bygge spil og andet i Unreal 5, er der evt nogen her i forumet der selv ligger inde med viden om dette.
Vh.
Peter

Hello, guys…
Does anyone here know what is the entry point to the test environment for the SAML uniLogin?

Hej danske udviklere. Jeg er filmklipper fra filmbranchen her i Danmark, og forsøger at komme over og arbejde med spil, da det er det jeg brænder for nu.

Jeg har haft et to dages kursus in Unreal5, men vil meget på et længere kursus, og komme dybere ned i programmet. Er der nogen der ved om der findes der sådanne kurser et sted, helt fysisk men også online?

//Mikael

Hej danske udviklere

Jeg arbejder på et interaktivt VR-projekt med MetaHuman i UE 5.4.4. For tiden er det koblet op på et HTC VIVE pro 1 headset - men ses migreret til MetaQuest 2/3 efter nytår.

Jeg kæmper med opsætning af både VR og Blueprints, Blackboard og animationer og særligt UI i VR er en udfordring. Jeg ved godt, hvad det er jeg vil, men jeg kan ikke finde tutorials til UE 5.4.4., der rammer tilfredsstillende ned i det, jeg arbejder med. Jeg mangler nogen at sparre med.

Er der nogen derude, der kunne have lyst til at hjælpe mig (on-line eller hands on i København). Mod betaling, naturligvis.

Skriv til FPS-KTP-■■■-INTOPS@fiin.dk

F P S - K T P - C O K - I N T O P S