Unwrap widget impossible ?

ENG

Hello
I have searched the forum for several days, but it has been impossible for me to find a solution. My widgets, children of another widget, overlap when the child widget changes size.

My example:
This widget, when it is alone, can expand on a click. If I display it alone on my viewport, no problem: I click on unwrap, it creates the children it needs to contain, and the widget expands correctly downward.

However, as soon as it is inside another widget (for example, a scroll box, but I have tried with many others), and I click on unwrap, everything overlaps. What I would like is for the widget below to move down to allow the element to expand correctly.

My goal is to create dropdown menus of this type between different widgets :

FR

Bonjour,

J’ai cherché sur le forum pendant plusieurs jours, mais il m’a été impossible de trouver une solution. Mes widgets, enfants d’un autre widget, se superposent lorsque le widget enfant change de taille.

Mon exemple :
Ce widget, lorsqu’il est seul, peut s’étendre lors d’un clic. Si je l’affiche seul sur mon viewport, aucun problème : je clique sur unwrap, il crée les enfants qu’il doit contenir, et le widget s’agrandit correctement vers le bas.

Cependant, dès qu’il est intégré dans un autre widget (par exemple, une scroll box, mais j’ai essayé avec de nombreux autres), et que je clique sur unwrap, tout se superpose. Ce que je voudrais, c’est que le widget en dessous descende pour laisser l’élément s’agrandir correctement.

mon objectif et de créer des menu déroulant de ce type a terme entre différent widget :