Unreal Engine User Group Nederland is gestart

Voor alle Nederlandse Unreal Engine gebruikers:

Met veel trots willen we je laten weten dat we in samenwerking met Epic de Unreal Engine User Group Nederland zijn gestart.

Ons doel: het bieden van een platform voor kennisuitwisseling, inspiratie en een plek om te netwerken. Daarmee is Unreal Engine User Group Nederland de community voor alle Unreal Engine gebruikers in Nederland.

Wij organiseren een aantal bijeenkomsten per jaar in Amsterdam, waarop professionals en bureaus hun beste werk laten zien en met de leden kunnen delen hoe ze te werk zijn gegaan. Voor iedere bijeenkomst nodigen we interessante sprekers uit. Het streven is om bijeenkomsten te houden waar gemiddeld 250 bezoekers komen. Na de presentaties is er een netwerkborrel voor het leggen en onderhouden van contacten. Naast de grotere bijeenkomsten willen we ook kleine meetups organiseren. Die behandelen wat specifiekere onderwerpen waar we dieper op in kunnen gaan. Lid worden is gratis en leden kunnen na inschrijving gratis naar de bijeenkomsten.

Daarnaast zal de website gebruikt worden als centraal punt waar leden elkaar kunnen vinden, kennis uitwisselen en met elkaar kunnen discussiƫren. Samen met de leden zal de website en de User Group verder worden uitgebouwd tot een actieve en open community.

Kom naar de website en word ook lid: http://unrealengineusergroup.nl/

Om dit even kracht bij te zetten, ik vind dit een geweldig initiatief en een erg professionele aanpak van Marco en de anderen!

Ik kom graag een keer langs op 1 van de bijeenkomsten als ik nog eens in NL ben, en we steunen dit ten volle binnen Epic. Dit is 1 van de eerste user groups en we zien de NL groep graag uitgroeien tot een voorbeeld voor de rest van de wereld, dus hup Holland :slight_smile:

Cool!
Ik ga zeker even kijken.

We zijn ook hard op zoek naar Unreal ontwikkelaars, is daarvoor ook misschien ruimte in de usergroup?

Is de user group nog actief? De url in de top-post werkt niet meer.