Its not working bro
Here is what is used:
- Android SDK 25
- Android platforms 19, 21, 25, 28, 30, 31, 32 installed
- NDK r25b
- Java JDK 1.8.0_77
I had it working on UE4.27_Source so not sure why its not working now
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: begin: stack for UAT
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: === Critical error: ===
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error:
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: Assertion failed: [File:C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Engine\Private\ShaderCompiler\ShaderCompiler.cpp] [Line: 4973]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:279:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: return Tex.Sample(Sampler, UV);
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: ^
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:287:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: return Tex.Sample(Sampler, UV);
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:295:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: return Tex.SampleGrad(Sampler, UV.Value, UV.Ddx, UV.Ddy);
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:303:9: warning: conversion from larger type 'float' to smaller type 'min16float', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: return Tex.Sample(Sampler, UV) .r;
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:311:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:319:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:327:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:332:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: return Tex.SampleLevel(Sampler, UV, Mip);
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:336:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: return Tex.SampleLevel(Sampler, UV, Mip);
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:343:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: return Tex.SampleBias(Sampler, UV, MipBias);
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:348:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: return Tex.SampleGrad(Sampler, UV, DDX, DDY);
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:352:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:359:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: return Tex.SampleBias(Sampler, UV, MipBias);
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:364:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: return Tex.SampleGrad(Sampler, UV, DDX, DDY);
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:368:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:372:9: warning: conversion from larger type 'float' to smaller type 'min16float', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: return TexDepth.SampleLevel(Sampler, UV, Mip).x;
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:379:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:384:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:395:9: warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: /Engine/Private/Common.ush:400:9: wa
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffc339fcd29 KERNELBASE.dll!UnknownFunction []
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffbec5fda75 UnrealEditor-Core.dll!ReportAssert() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Core\Private\Windows\WindowsPlatformCrashContext.cpp:1731]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffbec601fcf UnrealEditor-Core.dll!FWindowsErrorOutputDevice::Serialize() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Core\Private\Windows\WindowsErrorOutputDevice.cpp:84]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffbec30a6ed UnrealEditor-Core.dll!FOutputDevice::LogfImpl() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Core\Private\Misc\OutputDevice.cpp:70]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffbec26ccfc UnrealEditor-Core.dll!AssertFailedImplV() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Core\Private\Misc\AssertionMacros.cpp:142]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffbec26cd7b UnrealEditor-Core.dll!FDebug::AssertFailedV() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Core\Private\Misc\AssertionMacros.cpp:610]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffbec20192e UnrealEditor-Core.dll!UE::Logging::Private::BasicFatalLog() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Core\Private\Logging\StructuredLog.cpp:946]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffbe649fee1 UnrealEditor-Engine.dll!FShaderCompilingManager::ProcessCompiledShaderMaps() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Engine\Private\ShaderCompiler\ShaderCompiler.cpp:4973]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffbe649d728 UnrealEditor-Engine.dll!FShaderCompilingManager::ProcessAsyncResults() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Engine\Private\ShaderCompiler\ShaderCompiler.cpp:5596]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffbe8fd1657 UnrealEditor-UnrealEd.dll!UE::Cook::FPackageDatas::PollPendingCookedPlatformDatas() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Editor\UnrealEd\Private\Cooker\CookPackageData.cpp:3021]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffbe905cbe9 UnrealEditor-UnrealEd.dll!UCookOnTheFlyServer::PumpSaves() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Editor\UnrealEd\Private\CookOnTheFlyServer.cpp:4225]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffbe9071b7c UnrealEditor-UnrealEd.dll!UCookOnTheFlyServer::TickMainCookLoop() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Editor\UnrealEd\Private\CookOnTheFlyServer.cpp:1331]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffbe907143f UnrealEditor-UnrealEd.dll!UCookOnTheFlyServer::TickCookByTheBook() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Editor\UnrealEd\Private\CookOnTheFlyServer.cpp:1276]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffbe8d78e43 UnrealEditor-UnrealEd.dll!UCookCommandlet::CookByTheBook() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Editor\UnrealEd\Private\Commandlets\CookCommandlet.cpp:510]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffbe8d9608f UnrealEditor-UnrealEd.dll!UCookCommandlet::Main() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Editor\UnrealEd\Private\Commandlets\CookCommandlet.cpp:243]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ff6394adda5 UnrealEditor-Cmd.exe!FEngineLoop::PreInitPostStartupScreen() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Launch\Private\LaunchEngineLoop.cpp:4133]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ff6394a51eb UnrealEditor-Cmd.exe!GuardedMain() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Launch\Private\Launch.cpp:140]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ff6394a54ca UnrealEditor-Cmd.exe!GuardedMainWrapper() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Launch\Private\Windows\LaunchWindows.cpp:107]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ff6394a8240 UnrealEditor-Cmd.exe!LaunchWindowsStartup() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Launch\Private\Windows\LaunchWindows.cpp:244]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ff6394bb5f4 UnrealEditor-Cmd.exe!WinMain() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Launch\Private\Windows\LaunchWindows.cpp:284]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ff6394bdcca UnrealEditor-Cmd.exe!__scrt_common_main_seh() [d:\a01\_work\12\s\src\vctools\crt\vcstartup\src\startup\exe_common.inl:288]
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffc33f17614 KERNEL32.DLL!UnknownFunction []
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: [Callstack] 0x00007ffc35d826a1 ntdll.dll!UnknownFunction []
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): LogWindows: Error: end: stack for UAT
PackagingResults: Error: begin: stack for UAT
PackagingResults: Error: === Critical error: ===
PackagingResults: Error: Assertion failed: [File:C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Engine\Private\ShaderCompiler\ShaderCompiler.cpp] [Line: 4973]
PackagingResults: Warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
PackagingResults: Error: return Tex.Sample(Sampler, UV);
PackagingResults: Error: ^
PackagingResults: Warning: conversion from larger type 'vector<float, 4>' to smaller type 'min16float4', possible loss of data
PackagingResults: Error: return Tex.SampleGrad(Sampler, UV.Value, UV.Ddx, UV.Ddy);
PackagingResults: Warning: conversion from larger type 'float' to smaller type 'min16float', possible loss of data
PackagingResults: Error: return Tex.Sample(Sampler, UV) .r;
PackagingResults: Error: return Tex.SampleLevel(Sampler, UV, Mip);
PackagingResults: Error: return Tex.SampleBias(Sampler, UV, MipBias);
PackagingResults: Error: return Tex.SampleGrad(Sampler, UV, DDX, DDY);
PackagingResults: Warning: conversion from larger type 'float' to smaller type 'min16float', possible loss of data
PackagingResults: Error: return TexDepth.SampleLevel(Sampler, UV, Mip).x;
PackagingResults: Error: /Engine/Private/Common.ush:400:9: wa
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffc339fcd29 KERNELBASE.dll!UnknownFunction []
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffbec5fda75 UnrealEditor-Core.dll!ReportAssert() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Core\Private\Windows\WindowsPlatformCrashContext.cpp:1731]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffbec601fcf UnrealEditor-Core.dll!FWindowsErrorOutputDevice::Serialize() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Core\Private\Windows\WindowsErrorOutputDevice.cpp:84]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffbec30a6ed UnrealEditor-Core.dll!FOutputDevice::LogfImpl() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Core\Private\Misc\OutputDevice.cpp:70]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffbec26ccfc UnrealEditor-Core.dll!AssertFailedImplV() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Core\Private\Misc\AssertionMacros.cpp:142]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffbec26cd7b UnrealEditor-Core.dll!FDebug::AssertFailedV() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Core\Private\Misc\AssertionMacros.cpp:610]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffbec20192e UnrealEditor-Core.dll!UE::Logging::Private::BasicFatalLog() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Core\Private\Logging\StructuredLog.cpp:946]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffbe649fee1 UnrealEditor-Engine.dll!FShaderCompilingManager::ProcessCompiledShaderMaps() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Engine\Private\ShaderCompiler\ShaderCompiler.cpp:4973]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffbe649d728 UnrealEditor-Engine.dll!FShaderCompilingManager::ProcessAsyncResults() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Engine\Private\ShaderCompiler\ShaderCompiler.cpp:5596]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffbe8fd1657 UnrealEditor-UnrealEd.dll!UE::Cook::FPackageDatas::PollPendingCookedPlatformDatas() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Editor\UnrealEd\Private\Cooker\CookPackageData.cpp:3021]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffbe905cbe9 UnrealEditor-UnrealEd.dll!UCookOnTheFlyServer::PumpSaves() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Editor\UnrealEd\Private\CookOnTheFlyServer.cpp:4225]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffbe9071b7c UnrealEditor-UnrealEd.dll!UCookOnTheFlyServer::TickMainCookLoop() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Editor\UnrealEd\Private\CookOnTheFlyServer.cpp:1331]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffbe907143f UnrealEditor-UnrealEd.dll!UCookOnTheFlyServer::TickCookByTheBook() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Editor\UnrealEd\Private\CookOnTheFlyServer.cpp:1276]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffbe8d78e43 UnrealEditor-UnrealEd.dll!UCookCommandlet::CookByTheBook() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Editor\UnrealEd\Private\Commandlets\CookCommandlet.cpp:510]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffbe8d9608f UnrealEditor-UnrealEd.dll!UCookCommandlet::Main() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Editor\UnrealEd\Private\Commandlets\CookCommandlet.cpp:243]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ff6394adda5 UnrealEditor-Cmd.exe!FEngineLoop::PreInitPostStartupScreen() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Launch\Private\LaunchEngineLoop.cpp:4133]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ff6394a51eb UnrealEditor-Cmd.exe!GuardedMain() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Launch\Private\Launch.cpp:140]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ff6394a54ca UnrealEditor-Cmd.exe!GuardedMainWrapper() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Launch\Private\Windows\LaunchWindows.cpp:107]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ff6394a8240 UnrealEditor-Cmd.exe!LaunchWindowsStartup() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Launch\Private\Windows\LaunchWindows.cpp:244]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ff6394bb5f4 UnrealEditor-Cmd.exe!WinMain() [C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Source\Runtime\Launch\Private\Windows\LaunchWindows.cpp:284]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ff6394bdcca UnrealEditor-Cmd.exe!__scrt_common_main_seh() [d:\a01\_work\12\s\src\vctools\crt\vcstartup\src\startup\exe_common.inl:288]
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffc33f17614 KERNEL32.DLL!UnknownFunction []
PackagingResults: Error: [Callstack] 0x00007ffc35d826a1 ntdll.dll!UnknownFunction []
PackagingResults: Error: end: stack for UAT
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): Took 267.9935054s to run UnrealEditor-Cmd.exe, ExitCode=3
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): ERROR: Cook failed.
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): (see C:\Program Files\Epic Games\UnrealEngine-ue5-main\Engine\Programs\AutomationTool\Saved\Logs\Log.txt for full exception trace)
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): AutomationTool executed for 0h 4m 51s
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): AutomationTool exiting with ExitCode=25 (Error_UnknownCookFailure)
PackagingResults: Error: Cook failed.
UATHelper: Packaging (Android (ASTC)): BUILD FAILED
PackagingResults: Error: Unknown Cook Failure
LogSlate: Window 'Project Settings' being destroyed
LogSlate: Window 'Project Settings' being destroyed