Student needs Help in the next months

Hi everyone

First, sorry for my bad englisch not my native language.

I am a student in Game Design and in 6 Months i am done with the school.
We have to write a thesis in from now to juli and we must make a unreal project (game) from now to september.

I looking for someone wich i can contact via skype when i run into a problem and cant find a sulotion online in time.
I am willing to pay something for the minutes/hours of work you got with me.
Mostly it will be question why something isnt working or how can i propperly do things. I know the basics and i made a small game in Unity 1 Year ago.

I simply need somebody that i can ask quick question when i am working on my project.
The support from the school is not that good and i would be glad if somebody could help me.

DEUTSCH:
Hallo zusammen
Ich studiere Game Design und bin in etwa 6 Monaten fertig mit dem Studium.
Jetzt da es dem ende zugeht müssen wir 2 Projekte gleichzeitig machen, einerseits eine Diplom Arbeit bis Juli und zeitgleich ein Unreal Projekt (Game).
Ich suche jemanden den ich bei Problemen einfach im Skype anschreiben kann wenn ich nicht eine lösung für ein problem online finde.
Ich bin bereit denjeniegen zu bezahlen für die Minuten/Stunden, darüber kann man reden.

Es geht mir drum das ich jemanden habe der sich auskennt und den ich anschreiben kann auf skype - denn der support in der schule ist zu langsam.

Ihr könnt mir gerne eine PM schreiben bei intresse dann gebe ich euch meine Skype adresse und wir könnten genauer darüber reden.

Beste Grüsse