Nu er det lidt tid siden, jeg har været herinde.
Men først og fremmest, skal det lige siges, at der er en Dansk FB gruppe for Unreal folket herinde, ville varmt anbefale alle, som er her, at komme derinde.
Linket er her : https://www.facebook.com/groups/1480824298879045/?notif_t=group_description_change
Vi er dog ikke så mange derinde, men kan jo håbe at vi vokser med tiden. Men folk er flinke og imødekommende.
Vores Praktikant, som har været hos I 3 måneder har gjort et rigtig godt arbejde, dog sidder vi stadig lidt fast.
Det jeg leder efter lige pt, er en har noget Netværks viden omkring det spil, som jeg er igang med.
Det jeg leder efter, er en som har kendskab netværk Client og Server, at kan lave: Login Password - Lobby - Create Game - Ready Check - Start Game.
Vi snakker om en slags Brawler/Moba game.
Ville lige sige, at vi har mere eller mindre de basic ting på plads, og spillet kan spilles som Joingame, men det er ikke det vi ønsker.
Chatsystem ingame fungere også.
Hvis I ville vide mere, er I hjertlig velkommen til, at kontakte mig. Dette er projekt er stadig på frivillig basic, men når det forhåbenlig udgives, bliver der snakket om lønninger.