Swedish developers

I am myself just a hobbyist so far, but we still need this thread!

Lycka till med utvecklandet!

Japp, verkligen mycket att lära sig. Insnöad på “character animation”. Hoppas de får ordning på Maya animation toolkit snart.

//Daniel

Kul med lite folk från Sverige iaf! :slight_smile:

Vad hålls det på med för galenskaper hittills då?

Trevligt att råkas. Jag gör inget än så länge, har dock varit aktiv inom UE3. Jag kommer troligtvis att jobba en hel del med karaktärer när jag väl har en dator att använda UE4 på. :slight_smile:

Goder morgon. Jag bytte just från Unity, än så länge har jag mest utforskat blueprint.

Hej!

Ny på spelutveckling och håller på och utvärderar om UE4 är ett bätte val att lägga min tid på än Unity.

/

Hej!
Är ny inom 3d världen, har hållt på mycket i gamemaker tidigare!
Kommer hit (Haft UE4 i några dagar) från unity jag också! mest intresserad av Blueprints, har även uScript i unity så lite erfarenhet har jag av VisualScripting.
Än så länge är jag nöjd! synd bara man är så dålig att modelera!
Ha det!

Hej allihop,

Jag har dragit igång en Stockholm Unreal Engine 4 Meetup, där man kan träffas för att snacka, workshoppa, visa upp sina projekt, osv.
Själv känner jag alltid att det är värdefullt med andras erfarenheter. Ta er en ****. Vi ska träffas första träffen på onsdag den 16e april.

Hallå gott folk,
Det verkar vara ganska ont om svenska här, men kanske bara är en tidsfråga.
Vad sysslar folk med?
Lägg gärna upp bilder?
Kör ni team eller solo när ni jobbar

Tjena alla glada!

Lite sent till partyt och missade Meetup:en. Hur gick den?

Meetupen gick bra! De flesta har ju bara hunnit nosa lite på UE4 än så länge, men det blev många intressanta diskussioner. Ser fram emot nästa träff.

missade att det var en meetup helt, ska se till att komma på nästa :slight_smile: Sjukt trevligt initiativ som kan ge intressanta synergier!

Tjoho gott folk! Jag skapade mest konto för att trolla UT debattörerna men tänkte det kan vara kul att hälsa på resten av svenskarna när jag ändå är här :slight_smile: Tyvärr aningen mindre kreativ än en möglig tomat så ni kommer nog inte se allt för mycket från mig tyvärr :frowning: Hoppas ni gör något skoj iaf

Hi people,

For those of you in the south, next week in Malmo Epic will host a casual get together. Lots of people from Epic will be there.

I hope to at some point in the future do something similar in Stockholm also.

If you organize another Stockholm meeting between you please let me know. I may find the time to attend, or I can at least help you spread the word a bit.

Would be great if Epic organized something similar in Stockholm!

Hourences, I will inform you of our next meetup.

Hallå eller!
Jag har ingen erfarenhet av att gå under huven på Unreal alls, men jag letar efter ambitiösa projekt att skriva musik för. Droppar ett par länkar :slight_smile: Gött att vara här!
https://soundcloud.com/-jonasson/sets/award-event-music
https://soundcloud.com/-jonasson/breaking-point

Har precis börjat lära mig Blueprint och då jag har skrivit max 10 rader kod och ett antal scripts tidigare är detta skitkul! Missade meetupen men kommer gärna på nästa. Kan ta med min rift och demoa för de som vill, och ni får gärna testa den med era projekt. Kommer arrangera ett riftjam snart och det hade varit kul om några UE4-devs kom förbi! Har en trevlig central restaurang vi kan använda oss av i princip när som så hör av er om det finns intresse :slight_smile:

Vilken talang! Låter ju riktigt bra. :slight_smile:

Jag missade också meetupen, hoppas på att kunna åka på nästa!

Jag gillar det jag hör :slight_smile:

Jag har äntligen en dator hemma nu, så nu börjar jag skrida till verket. Allt jag gör kommer att dyka upp i tråden nedan, så kom gärna förbi när ni har tid. :slight_smile: