Announcement

Collapse
No announcement yet.

De Uartige Nisser (Dansk brætspil lavet i UE4)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• replied
    WeezY jeg er glad for din interesse i mit spil. Jeg håber du har fået løst dine problemer. Multiplayer physics er helt sikkert besværlig, og det er derfor jeg holder mig til lokal-multiplayer når physics er involveret.

Leave a comment:

• replied
    Hej.

Ser meget sjovt ud, har lige DL det. jeg var bare herinde for at se om jeg kan få hjælp til mit spil og så fandt jeg lige dit lille spil. Det er Multiplayer physics, der driller meget...

Leave a comment:

• started a topic De Uartige Nisser (Dansk brætspil lavet i UE4)

De Uartige Nisser (Dansk brætspil lavet i UE4)

Hejsa alle sammen

Jeg har lavet et lille sjovt julespil, som du kan spille på din pc sammen med din familie og venner. Spillet er helt gratis, så du kan give det en change uden at skulle af med nogle dine hårdt tjente penge.

Spil historien

Julemandens nisser hjælper ham hele året med at lave gaver. Men nogle gange er nisserne uartige og julemanden kan virkeligt ikke lide uartige nisser. Julemanden vil virkelig ikke have at nisserne er uartige når det er jul, og hvis de er, så vil blive de fyret af ham.

Spillet
    Alt du skal have for at spille spillet er en windows computer og en mus. Spillet er et digitalt brætspil for 2-4 spiller. Du kan enten spille det imod venner og familie eller imod computeren.

Målet i spillet er være en god gave-lavende nisse. Er du ikke en artig nisse når det bliver jul, taber du spillet, fordi så vil julemanden ikke længere have dig som sin hjælper.

I kan finde og prøve spillet gratis her https://jk5000.itch.io/de-uartige-ni...danish-version

Billeder fra spillet
    Click image for larger version

Name:	Screen01Dk.jpg
Views:	75
Size:	265.6 KB
ID:	1700138

Name:	Screen05Dk.jpg
Views:	48
Size:	364.5 KB
ID:	1700139